1. Nepavyksta prisiregistuoti?
Prisiregistruoti galima visais el. paštais, išskyrus @takas.lt, @one.lt arba @delfi.lt.
Prisiregistruoti galima visais el. paštais, išskyrus @takas.lt, @one.lt arba @delfi.lt.
2. Prisiregistravau www.decoprint.lt puslapyje, tačiau niekaip negaliu prisijungti, negaunu patvirtinimo laiško, ką daryti?
a)Patikrinkite savo pašto SPAM (Šlamšto skyrelį), labai dažnai registracijos patvirtinimo laiškas nuklysta ten.
b) Parsisiųskite slaptažodžio priminimą į savo el. paštą.
a)Patikrinkite savo pašto SPAM (Šlamšto skyrelį), labai dažnai registracijos patvirtinimo laiškas nuklysta ten.
b) Parsisiųskite slaptažodžio priminimą į savo el. paštą.
3. Kątik pateikiau užsakymą. Kada galiu tikėtis, kad galėsiu atsiimti užsakymą?
Užsakymas pagaminamas pagal decoprint.lt taisyklėse nurodytus terminus arba pagal terimus nurodytus nuolaidų kupono sąlygose.
Užsakymas pagaminamas pagal decoprint.lt taisyklėse nurodytus terminus arba pagal terimus nurodytus nuolaidų kupono sąlygose.
4. Pateikiau užsakymą, tačiau noriu pakeisti nuotrauką, ar galiu?
Nuotraukos pakeitimas galimas, jei produktas nėra pradėtas gaminti (atspausdintas) (teirautis info@decoprint.lt).
Nuotraukos pakeitimas galimas, jei produktas nėra pradėtas gaminti (atspausdintas) (teirautis info@decoprint.lt).
5. Norėčiau gauti nuolaidą.
Nuolaidos taikomos užsakant didesnį kiekį. Nuolaidos dydis priklauso nuo to, kiek planuojate užsakyti vienetų bei kokio produkto. Dėl išsamesnės informacijos prašome teirautis el. paštu info@decoprint.lt. Taip pat, nuolaidos yra skelbiamos mūsų svetainėje www.decoprint.lt.
Nuolaidos taikomos užsakant didesnį kiekį. Nuolaidos dydis priklauso nuo to, kiek planuojate užsakyti vienetų bei kokio produkto. Dėl išsamesnės informacijos prašome teirautis el. paštu info@decoprint.lt. Taip pat, nuolaidos yra skelbiamos mūsų svetainėje www.decoprint.lt.
6. Drobė ar paveikslą užsakiau su pristatymu į namus, tačiau ilgą laiką negaunu jo, kur jis dingo?
Užsakymus į namus/biurą pristato Venipak kurjeriai. Užsakymas pristatomas per 1-3 d.d. nuo pagaminimo dienos.
Užsakymus į namus/biurą pristato Venipak kurjeriai. Užsakymas pristatomas per 1-3 d.d. nuo pagaminimo dienos.
7. Esu nepatenkintas spaudos kokybe, kaip kreiptis dėl nekokybiško produkto?
Dėl nekokybiško produkto prašome laisva forma parašyti pretenziją bei užsakymą su pretenzija grąžinti.
Dėl nekokybiško produkto prašome laisva forma parašyti pretenziją bei užsakymą su pretenzija grąžinti.
Per 10 d.d. gausite atsakymą į pretenziją dėl produkto perdarymo ar pinigų grąžinimo.
8. Negaunu užsakymo patvirtinimo laiško, kodėl?
a) Patikrinkite savo el. pašto SPAM skyrelį.
b) Prašome peržiūrėti savo krepšelio informaciją.
a) Patikrinkite savo el. pašto SPAM skyrelį.
b) Prašome peržiūrėti savo krepšelio informaciją.
Jei savo užsakymą vis dar matote krepšelyje, vadinasi jis nėra pateiktas, prašome pateikti užsakymą: nurodyti kur norite atsiimti užsakymą, įrašyti komentarus (jei reikalinga),
susipažinti su mūsų taisyklėmis ir paspausti varnelę bei pateikti užsakymą (apmokėti, jei nėra naudojami nuolaidų kuponai).